dinsdag 17 december 2013

HIT THE ROAD JACK.








Leggings - Gypsy Warrior.
Tee - DIY.
Denim jacket - Forever21.
Cutout boots - Click here


Helloooo everybody!
So my week is quit busy, but I decided to do a post anyway. So here are my Gypsy Warrior leggings, I abselutely love them! They fit sooo good and I love the tartan print. I combined it with my other shirt I made myself, and a denim jacket. I bought my boots in London but I just found that you can buy them at Ark! Hope y'all like it!
xxx Lea <3. 

---

Haallloooo iedereen!
Mijn week is best wel druk, maar ik vond het wel leuk om er alsnog een te doen. Dus hier is mijn Gypsy Warrior legging, en ik vind ze echt geweldig! Ze passen perfect en ik hou zooo erg van de print. Ik heb het gecombineerd met een ander shirt dat ik zelf heb gemaakt, en een spijker jack. Ik heb mijn boots in London gekocht maar ik ben er net achter gekomen dat je ze ook op Ark kunt kopen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
xxx Lea <3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten