zaterdag 28 december 2013

LIGHTS, THEY BLIND ME.









Cardigan - H&M
Jeans - ONLY

Hellooo everyone!
So I went to my family for christmas as I told you guys already, but what I didn't tell you is that we've been shopping. Now, I didn't have that much money on me, so I only bought this cardigan and a few basic things I missed. I've been searching for a black knitted smiley cardigan for soooo long now, and when we were in the H&M this was the first thing that cought my eyes! It was on sale so that makes it even better. I paired it with regular jeans since I want the focus to be on the cardigan, and (again..) the blouse I stole from my boyfriend. And just my cut out boots to finish it! Oh, and follow me on Lookbook, Bloglovin' and/or Instagram! Hope you like it!
xxx Lea <3.

---

Halloooo iedereen!
Zoals ik jullie heb verteld ben ik naar mijn familie gegaan met kerst, maar wat ik niet heb verteld is dat we even naar Eindhoven zijn gegaan! Jammer genoeg had ik niet zo veel geld bij me, maar ik heb wel mooi dit vest gekocht! Ik was al zooo lang aan het zoeken naar een knitted smiley vest, en toen we in de H&M kwamen was dit het eerste dat ik zag hangen! En het was in de uitverkoop dus dat was nog beter. Ik heb het gecombineerd met een gewone jeans omdat ik wil dat het vest opvalt, en (alweer..) de blouse van mijn vriend. En mijn cut out boots om het af te maken! Oh, en volg me op Lookbook, Bloglovin' en/of Instgram! Hopelijk vinden jullie het leuk!
xxx Lea <3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten