zaterdag 7 december 2013

M E O O W.







Top - H&M
Skirt - H&M
Boots - Random store in London
Jacket - Random store in Amsterdam

Hellooo everybody!
I'm so excited to share my first post with you all! First of all, sorry I'm not posting a post with my new tartan leggings.. I've been searching for a maxi skirt some time now, and yesterday I saw this one from H&M. I think this is the perfect maxi skirt, because it isn't thight around my waist. And when I got home, I found out that it has pockets too! Even more perfect. I combined it with my crop top, also from H&M, that I bought in London. It says 'MEOOW' and I looooove cats so it is perfect for me. I'm really busy at the moment because of school, my dad and little sister their birthdays last week and the holidays are coming, so that's why this is just a quick post. Excuse me for the bad quility of the pictures, I'm just experimenting where and when I should take my pics. This was obviously not a good choice.. Next time it will be better!
xxx Lea <3.

---

Hallooo iedereen!
Ik ben zo blij om mijn eerste post met jullie te delen! Ten eerste wil ik sorry zeggen dat ik niet een post doe met mijn nieuwe tartan leggings.. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een maxi skirt, en gisteren zag ik deze van H&M. Ik denk dat dit de perfecte maxi skirt is omdat hij niet strak zit bij mijn middel. En toen ik thuis kwam kwam ik erachter dat hij zakken heeft! Nu is 'ie nog meer perfect. Ik heb het gecombineerd met mijn crop top, ook van H&M, die ik in London heb gekocht. Er staat 'MEOOW' op en ik hou echt heeel erg van katten dus deze is echt perfect voor mij. Ik ben heel druk door school, de verjaardag van mijn vader en mijn zusje afgelopen week en Sinterklaas de laatste tijd, dus daarom is dit even een snelle update. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, ik ben aan het experimenteren met waar een wanneer ik foto's moet nemen. Dit is duidelijk geen goede keuze geweest.. Volgende keer is het beter!
xxx Lea <3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten